بیکـار بـودم گـفتم الکی یه پیـام برا چند نـفر بـفرستم یه جوابی بدن بخندیم:

پـیـام دادم ..

سلام قـلفونت بلم عجـیـقـم جـوجـوت دلـش بلای آغـوش گـلمـت تـنگ شـده

فرستادمش واسه چند تا شماره الکے 

یکیش جواب داد:
وای مریم میدونستم بالاخره بر میگردی,میدونستم میبخشیم بیا بغلم
من : چشم عجیج دلم
اون :حالا یه بوس بده
من : 0_o دیدم داره خاک بر سری میشه دیگه جوابشو ندادم :|

یکیش زنگ زد با صدا دخترونه گفتم الوووو

یه صدای کلفتے گف : الو و درد پدر سوخته ول کن بچم رو ,,, سعید میخواد درسشو بخونه
من : ولے من بدون سعید میمیرم
سعید عجق منه سعیددددددد دوست دارم قوفونت بلم
اون : شتلــــــــــق (صدای شتلق طوری بود که کاملا مشهود بود گوشے رو تو سر سعید خورد کرده )

یکیش پیام داد :

زنم پیشم نشسته بـعدا جـواب میدم باز که سیم کارتتو عوض کردی
من : ؟_؟

نـتیـجـه گیـری اخـلاقـی : بـه پـدر مـادر خـود نـیکـے کنیـد :|

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.