از من نرنــــــــــجید ...

من نه مغــــــرورم نه بی احســـــاس ...

فقط خســــته ام !

خسته از اعتــــــمادی بیــــجا ...

برای همین قفلی محکم بر دل زده ام !




نظرات 7 + ارسال نظر
pardis پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 17:05 http://pardis-d.blogsky.com

سلام خوبی ؟خیلی به من سرمیزنی که بعد به من میگی نمیای .میری کلاس ؟

سلام ممنون .تو خوبی؟
من که بهت سر میزنم.
آره میرم حفظ قران

فاطمه چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 13:40

برات کلی گل فرستادم؛تا شاید حداقل باهام حرف بزنی
...........








.
.
.



:

.
.
.



.
.
.


.
.
.

فاطمه چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 13:26

سلام
دو سوال..........

1-شنبه می خواهی بری کلاس؟
2-وبلاگت چند مطلب داره؟

نظرات وبلاگم بهتر شد...
در موردش تو وبلاگم می نوییسم.......

سلام
بریم .بیکار تو خونه چه اشکالی داره؟
88 تا مطلب دارم.

فاطمه چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 13:06

سلام


......................هنوز قهری؟؟

حداقل نظرامو تایید که بکن

نمی خواهی اشتی کنی؟

5 دقیقه بعد نظر دادی بعد می خوای من تایید کرده باشم من که همیشه تو اینترنت نیستم
نچچچچچچچچچچچ هنوز باهات قهرم

فاطمه چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 13:01 http://delneveshteeeee.mihanblog.com

سلام
ببخشید،خوابم می اومد...
فعلا هر دو تامون نامردیم

تو برای اینکه درست حسابی به وبم سر نمی زنی
منم برای اینکه خواب رو به تو ترجیح دادم!

تازه من نگفتم تو بدی...
گفتم: بده می خواهم تلاش کنی
اون چشماتو باز کن معلومه خوابت می اید

قهری؟

فعلا... بای

جوابم رو که می دی؟؟

علیک سلام
من به وبت میام ولی نظر نمیدم هر وقت درست شد نظر خواهم داد...
باهات قهرم که هستم ولی یه پیشنهاد دارم...
قالبش رو عوض کن تا درست بشه.
زورکی جوابت رو دادم ولی باهات قهرم

فاطمه سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 15:24 http://delneveshteeeee.mihanblog.com

نامرد
بده می خوام تلاش کنی
یه کم تمرین صبر کن.

سلامت کو؟؟؟
اولا نامرد خودتی !!!!
دوما چی بدم؟؟؟
سوما با من دیگه حرف نزن قرار بود بیا خونمون ولی نیومدی...

فاطمه سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 12:12

سلام
نظرات وبلاگم بهتر شد....
اگه نشد مشخصاتت رو وارد کنی ؛ یه ار ارسال رو بزن
بعدا هم میتونی مشخصاتت رو وارد کنی هم متنیامت رو، وقتی متن پیامت رو نوشتی کد توصویری هم پیدا می شه.

حالا که خوب شد دیگه
فعلا...

سلام
برو بابا دیوونه هر وقت درست شد نظر میدم
و گرنه من که نمیتونم نظر بدم
بای...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.