ای کاش....


یاد بگیریم واسه خالی کردن خودمون ..


 کسی رو لبریز نکنیم....

صداقت؟…. یادش گرامى…

غیرت؟….. به احترامش یک لحظه سکوت…


معرفت؟….. یابنده پاداش میگیرد…


مرام؟….. قطعه ی شهدا …


عشق؟ ….. از دم قسط…


واقـــعـــ ـا به کــــــجــ ـــــا چــــنــــ ـیـــــــن شـــــتـــ ــابـــــا ن؟؟؟

آدمها دو جور زندگی میکنند:


1.غرورشون رو زیر پا میذارن و با انسان ها زندگی میکنن.


2.انسان ها را زیر پاشون میذارن و با غرورشون زندگی میکنن. 

سوار تاکسی شدم،
کناریم دسش مرغ و روغن اینا بود
گفتم سبدِ کالاست...؟
گفت آره، گفتم پس ربّش کو
گفت مگه ربم میدن!؟؟
گفتم آره بابا مگه نگرفتی؟
بدبخت پیاده شد رفت دنبال رُب..!
خدایا منو ببخش
خودت دیدی جا خیلی کم بود


به نظر من خیانت طرف مقابل رو 3 جور میشه جواب داد:بامتانت,اهانت,خیانت...

ولی من خودم به شخصه جنایت رو بیشتر ترجیح می دم :|||

یه همچین آدم منطقی هستم من!!!


:D

 از96 ماهی شما 55 تا غرق شد چند تا 
      ماهیدارید؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .



بله ؟؟ مشغول جمع و منها بودی؟

 تقصیر این مدرسه ها است که 


عمر شما را به فنا داده اند تا حالا کسی شنیده که


ماهی غرق بشه؟ حتما الان دانشجو هم هستی!!!!!!!!

در سه حالت میتونی برای دیگران مهم باشی:

1.خوشگل باشی

2.پولدار یا مشهور باشی 

3.بمیری


پسر به مادرش گفت ببین تو هم نماز میخونی هم روزه میگیری

 ولی خدا هیچی بهت نمیده- 

ولی منی که نه نماز میخونم نه روزه میگیرم 

هر چی ازش خاستم رو بهم داده...

طفلک پسر نمیدانست مادر از خدا فقط یک چیز میخواهد 

انهم اینکه هرچه پسرش میخواهد به او بدهد...

بسلامتی مادرا ک ب دعاشون محتاجیم اگه دلشونو نشکونیم...



شکسپیر گفت:


من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟!


برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،..!


انتظارات همیشه صدمه زننده هستند …



یک درخت میتواند شروع یک جنگل باشد؛


یک لبخند میتواند آغازگر یک دوستی باشد؛


یک دست میتواند یاریگر یک انسان باشد؛


یک واژه میتواند بیانگر هدف باشد؛


یک شمع میتواند پایان تاریکی باشد؛


یک خنده میتواند فاتح دلتنگی باشد؛


امید میتواند رافع روحتان باشد؛


یک نوازش میتواند راوی مهرتان باشد؛


یک زندگی میتواند خالق تفاوت باشد؛


امروز آن “یک” باشیم…!!