لطیفه

روزی شاگردی از معلمش پرسید: آقا چرا بعضی ها میگن کتاب، متاب یا ماست، پاست و….. معلم: پسرم اونها سواد مواد ندارند!

 

به ترکه میگن از قفل فرمونت راضی هستی میگه آره فقط سر پیچ اذیت می کنه .

 

یه نفر میشینه تو تاکسی، راننده بهش میگه: داداش دستت لای در گیر نکنه. اون هم میاد مرام بذاره، میگه: داداش سرت لای در گیر نکنه.

 

از ترکه می پرسن اسم سعدی چیه میگه: … میدون.

 

ترکه رو می خواستن اعدام کنن، ازش می پرسن: آخرین حرفت چیه !

می گه: لعنت بر پدر و مادر اون کسی که بزنه زیر چهار پایه!

 

اولی: آقای دکتر، من فکر می کنم عینک لازم دارم.

دومی: بله حتما! چون این جا مغازه ساندویچ فروشی است!

 

ماشین زندگی ات راجلوی خانه هرعشقی پارک نکن.ممکنه چرخهای قلبت روپنچر کنند!

 

شخصی که خیلی ادعای پهلوانی می کرد رفته بود خون بده. وقتی کیسه خون را آوردند که خونش را بگیرند.

به پرستار گفت: آبجی! کیسه چیه؟ لوله بیار که به همه خون برسه.

ولی بعد از اینکه یک کیسه خون داد از حال رفت و ۴ تا کیسه خون بهش زدند تا به هوش بیاد.

وقتی به هوش آمد، بدون اینکه به روی خودش بیاره به پرستار گفت: دیگه کسی خون نمیخواد؟!

 

زنه ۲۰۰ سال عمر کرده بود ، بهش می گن مادر تو این سن چه آرزوئی داری؟ می گه : ننه ۶ سال دیگه عمر کنم بشم ۲۰۶ بیفتم زیر پا جوونا .

 

میتونی دویست هزار تومن به من قرض بدی؟ میدونم که داری! خواهش میکنم کمکم کن. به خدا بهت برمیگردونم…. (التماس غضنفر به یک دستگاه خودپرداز!!!)…

 

به یه ترکه میگن تولدت مبارک ، میگه خیلی ممنون تولد شما هم مبارک .

 

کره الاغی با حسرت از باباش میپرسه:بابایی الاغا هم زن میگیرن؟باباش میگه آره پسرم اتفاقا تو دنیا فقط الاغا زن میگیرن

 

به شخصی گفتند: زود باش زود باش جشن عروسی شروع شده.

گفت: به من چه؟

به او گفتند: عروسی پسر خودت است.

طرف به یارو گفت: پس به تو چه؟!

 

جیگرم. قلبم همسرم همدستم همدلم درد میکنه ! دکتر خوب سراغ نداری ؟

 

بزرگترین مشغله فکری کودکان ایران اینه که چرا داداش کایکو دستمال قدرتشو تو جیب خودش نمیذاشت.

 

نصیحت یک مادر دانا به دخترش: یادت باشه دنبال سه چیز ندو: مترو، اتوبوس و پسر، چون هر سهتاشون ۱۰ دقیقه به ۱۰ دقیقه دوباره میان.

 

یه لره رو می خواستند اعدام کنند ازش می پرسند، آخره عمرته حرفی چیزی نداری طرف میگه نه شروع می کنند می بندنش به جرثقیل وقتی می برنش بالا دست و پا می زنه به منظور اینکه حرف دارم میارنش پایین ازش می پرسند چی شده بابا تو که گفتی حرف نداری برمیگرده به دوستش میگه محسن خونتون از اون بالا معلومه!!!!

 

به یارو میگن با خمیر جمله بساز میگه من بلد نیستم ولی میتونم نون بسازم.

 

یارو می ره امتحان گواهی نامه بده چند بار رد میشه بعد تو راه پلیس جلوش رو می گیره می گه گواهی نامه یارو  می گه دادین که می خواین؟

 

اگه عشق نباشه مولکولهای اکسیژن و هیدرژن نمیتونن اینقدر محکم همدیگر رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد!!

 

اگه با دیدن من غم تو دلت جون میگیره میمیرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره

 

زندگی مثل یه پل قدیمیه! به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه کهدستتو بگیره.

 

همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره.

 

آنقدر اسم تو را زمزمه کردم که لبم سوخت اما نام تو را توبه نکردم جگرم سوخت

وقتی که رفتی هم روحم سوخت هم جیگرم . با رفتنت دوگانه سوزم کردd

 

پیچ جاده ، آخر راه نیست مگر اینکه تو نپیچی!

 

اگر مثل گاو گنده باشی،میدوشنت، اگر مثل خر قوی باشی،بارت می کنند، اگر مثل اسب دونده باشی،سوارت می شوند…. فقط از فهمیدن تو می ترسند .

 

خدا جون وقتی منو نقاشی می کردی زیبا نقاشی کردی ؛ ممنون سالم نقاشیم کردی ؛ ممنون ولی آخه چرا خدا جون تنها نقاشیم کردی؟

 

با غیرت  به زنش میگه: خانم جان دوست داشتی مرد بودی؟ زنه میگه: نه، دوست داشتم تومرد بودی.

 

یارو  نذر کرده بود که هزارتا صلوات بفرسه میره دم ورزشگاه آزادی می گه جمیعن صلوات

 

یارو  رو آدمخورا میگیرندش، رئیس شون میگه: این رو پوستش رو بکنید تا ازش قایق درست کنیم.یارو  چاقو را بر میداره و چند بار فرو میکنه توی شکمش. ازش میپرسن چرا همچین کردی؟ میگه: قایقتون رو سوراخ کردم!!!

 

یه ضرب المثل با حال دریایی  میگه: رسیدی خونه بزن تو گوش زنت!!! تو نمیدونی واسه چی زدیاما اون میدونه چرا خورده

 

لره و ترکه شطرنج بازی میکردنشاه دغ مرگ میشه !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 21:43 http://talai.blogsky.com

سلام آبجی 29 بهمن روز سپندار مذگان ( روز عشق ایرانیان ) پیشاپیش مبارک

مرسی همچنین عزیزم

شکوفه شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 18:53 http://talai.blogsky.com

سلام ندا جان ممنون ک سرزدی وب تو هم زیباست....
من لینکیدمت

سلام مرسی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.