اس ام اس عاشقانه

گرگ هم که باشی 
عاشق بره ای خواهی شد 
که تو را به علف خوردن وا می دارد 
و رسالت عشق این است 
شدنِ آنچه نیستی ! 
*********اس ام اس عاشقانه******** 
اگه عاشقت نبودم ، پا نمی داد این ترانه 
بی خیال بد بیاری ، زنده باد این عاشقانه . . . 
*********اس ام اس عاشقانه******** 
من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی 
و محکم در آغوشم بگیــری 
و شیطنت وار ببوسیم 
و من نگذارم ! 
عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد ! 
*********اس ام اس عاشقانه******** 
هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن 
به هر حال دارم فراموش میکنم فراموش شدنم را . . . 
*********اس ام اس عاشقانه******** 
هیچ میدانستی 
زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی 
وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . . 
*********اس ام اس عاشقانه******** 
دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست 
تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست 
قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو 
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست . . . 
*********اس ام اس عاشقانه******** 
اتاق تنهاییم پا به ماه اتفاق تازه ایست 
به گمانم یکی نبود قصه های من در راه است . . . 
*********اس ام اس عاشقانه******** 
عاشق ترین مرد ، آدم بود 
که بهشت را به لبخند حوا فروخت . . . 
*********اس ام اس عاشقانه******** 
مرا تا نقره باشد می‌فشانم / تو را تا بوسه باشد می‌ستانم 
و گر فردا به زندان می‌برندم / به نقد این ساعت اندر بوستانم 
جهان بگذار تا بر من سر آید / که کام دل تو بودی از جهانم . . . 
*********اس ام اس عاشقانه******** 
نمیدانم چرا بین این همه آدم پیله کردم به تو ! 
شاید فقط با تو پروانه میشوم . . . ! 
*********اس ام اس عاشقانه******** 
یا رب تو مرا به یار دمساز رسان / آوازهٔ دردم بهم آواز رسان 
آن کَس که من از فراق او غمگینم / او را به من و مرا به او بازرسان . . . 
*********اس ام اس عاشقانه********

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.